شغل دوم و سوم



شغل دوم بسیاری از ایرانی‌های خارج از ایران توضیح دادن این مطلب است که زندگی در ایران آن قدرها هم مشکل نیست. بالاخره ما هم ماشین و موبایل و مترو داریم.

شغل سوم ایرانی‌ها اعتراض کردن به فیلم‌ها، سریال‌ها و برنامه‌های ضدایرانی است. در این مواقع معمولا لیست بلندبالایی از تاریخ طولانی و فرهنگ غنی ایرانی داریم.

اما این روزها کار کردن کمی مشکل شده است:



ببخشید که بازی خونین شد!

با موفقیت طرح مبارزه با حجاب، شاید لبنانی‌ها هم علاقه‌مند شوند که از این فساد رهایی پیدا کنند:


طرفدار حزب الله در لبنان


روشهایی دیگری هم برای مبارزه با فساد هست، مانند استفاده از آفتابه برای هدایت افراد گمراه، البته این کار بعد از محاکمه‌ی عادلانه انجام شده است:

4 نظرات:

Unknown گفت...

سلام بهزاد جان
آره از این ایرانی ها اینجا هم زیاده
من مطمئنم اینا 3 ماهم نمی تونن تو ایران زندگی کنن!
کلیاشون هم خوشحالن که ایران تو روی آمریکا در اومده. حق دارن خوشحال باشن.
هزینه شو که اینا نمیدن

Unknown گفت...

سلام دوباره
خانومم به من تذکر داد که موضوع این پست رو از بیخ اشتباه فهمیده بودم.
فکر کنم درست میگه.
تو همین زمینه یه اتفاق جالب هم برای من افتاد: یکی از منشی های آزمایشگاه که دست به متلکش هم بد نیست، تازگی ها یه روز خیلی بی مقدمه به من گفت: مطمئنی موهاتو یه جوری کوتاه نکردی که ایران میری بهت گیر بدن. مطمئنی غربی نزدیشوون!!

بهزاد گفت...

جلال جان، ممنون که کارم رو ساده کردی. داشتم فکر می‌کردم چه جوری توضیح بدم :)

بهزاد گفت...

http://tvaj.persianblog.com/1386_3_tvaj_archive.html#6898227