سال نو مبارک!



4 نظرات:

سیامند گفت...

کارتان زيبا بود، بسيار زيبا و دلنشين. خسته نباشيد. اما چه اصراری داشتيد که حتما «حجاب اسلامی» در همه ی متن کار رعایت شود ؟ حتی آنجا که بانوان روسری به سر نداشتند، در تصوير فقط چهره شان را نشان داديد و بخشی از سرشان که موهایشان را داشت حذف کرديد ؟ راستی چرا ؟ شما که در مونترال هستيد و ديده ايد که با آشکار شدن چند تار موی بانویی، آسمان هرگز به زمين نمی رسد.

بهزاد گفت...

آقای سیامند، ای کاش ما امکاناتی داشتیم که چنین فیلمی تهیه کنیم. آدرس سایت تهیه کننده را در زیر فیلم نوشته‌ام. در ضمن حجاب یک نوع پوشش است که به خودی خود، بد یا خوب نیست. اجبار مردم به داشتن یا نداشتن حجاب و عکس العمل نشان دادن به افراد باحجاب یا بی‌حجاب بد است. کسانی که به زنهای محجبه‌ی ایرانی در کانادا بد و بیراه می‌گویند، فرقی با نیروی انتظامی جمهوری اسلامی ندارند. این را هم ببینید. جالب است: http://sibiltala.blogspot.com/2008/03/abc.html

ناشناس گفت...

خیلی از دیدن این فیلم لذت بردم. سراسر بهاری شدم:) دستت درد نکنه. مطالبت هم خیلی جالبه. از کار اون آقای مصری و خانمش خیلی خوشم اومد.. گرچه کار فقط برای یک دین بود... کار برای تموم انسان‌ها فارغ از دین و عقیده بهتر بود به نظرم.

بهزاد گفت...

سلام زیتون، خیلی خوشحال شدم که اینجا را می خونید و از این فیلم خوشتون اومده. البته این فیلم از جدید آنلاین هست که زیر فیلم هم نوشتم. در مورد زوج مصری هم با شناختی که ازشان دارم، فکر می کنم اگر مسلمانی هم از آنها تقاضای کمک کند، دریغ نخواهند کرد. اما به هر حال تمرکزشان را روی مسیحی های محروم گذاشته اند که شاید کمتر کسی در مصر به فکرشان هست.